Friday 23 March 2012

PERHATIAN KEPADA PRSians! :)

secara santai, bolehkan? :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. salam Jumaat, hari yang penuh berkat dan rahmat. :)
saya di sini mewakili pihak PRS UNIMAS amnya dan Exco Publisiti khususnya kerana seringkali berlaku perubahan tempat perjumpaan PRS. banyak juga rungutan dan sungutan yang saya dengari. walau apapun, saya di sini ingin menjelaskan tentang apa yang sedang berlaku supaya anda semua dapat memahami keadaan yang kami hadapi. :) 

Sebab utamanya ialah pertukaran BS dan CTF daripada pihak CALM. ini kerana mereka perlu menyelaraskan BS dan CTF agar tidak bercampur aduk antara kelas dan aktiviti kelab. kami dari pihak PRS sedaya upaya mahukan keselesaan and, juga mewujudkan "win-win solution" kepada semua ahli. jadi sekiranya berlaku perubahan tempat, ianya adalah tidak disengajakan dan bukan berada dibawah kekuasaan kami untuk "mengonformkan" (haha betul ke) tempat..kami hanya mampu menempah, segala pertukaran tempat adalah dibawah pihak CALM...

jadi jangan marah ya! :) harap bersabar..and alert dengan notis dan jugak post2 di facebook PRS UNIMAS.. 

okay semua, looking forward to see u'all next Wednesday :) sebarang feedback amat dialu2kan, boleh jumpa saya atau inboxkan di emel saya ( eya548@gmail.com ). ataupun post saja di wall facebook PRS. mudah kan? :) 

see u'all soon. happy weekends. :)

No comments: